Blomsterhuset Ramdal
Før
Blomsterhuset Ramdal, en anerkendt blomsterbutik, kendt for smukke buketter og unikke kreationer.
Men som mange andre blomsterbutikker, havde Blomsterhuset et problem med ruteplanlægningen af deres mange leveringer.
Koordination af chauffører og leveringer tog for lang tid.
For at løse problemet, besluttede butikken sig for at oprette sig på Treiber.
Efter
Treiber vist sig hurtigt nemt at bruge, selv for de ansatte, der ikke havde erfaring med IT og/eller TMS.
Det nye system gjorde det hurtigt muligt at planlægge ruterne effektivt og på ingen tid, da ordrerne nu bliver leveret uden en manuel og omfattende planlægning.
Butikken kunne samtidig spore ordrerne i realtid, så de altid vidste hvor udbringningerne var, og hvornår de ville blive leveret.
Det blev hurtigt klart, at Treiber var et sikkert afsæt og en del af butikkens hverdag, hvilket gjorde det muligt for Blomsterhuset at fokusere mere på service til kunder og den daglige arbejdsgang, i øvrigt.
Butikken modtog straks positive tilbagemeldinger, både internt og ekstern, og anbefalede herefter Treiber til andre blomsterbutikker, der også ønskede at forbedre deres ruteplanlægning.